8.28.2010

Madem Emmy Yaklaşıyor...

Sen terk ettiğinden beri
Acısını kırmaya çalışıyorum
Ne hikmetse kalıbından çok
İçimde bıraktığın tohumların
Yakıyor

Aşmak bir hayli zor çıktı
Büyük gösteri halinde yaşamak da sıkıyor
Halkalar çizip başladığım yere dönüyorum
Bi' cumartesi dışarı çıkıp seni yeni biriyle görmek
Streepleştirdiğim her şey yolunda havamı test edip
Çarpık bir gülümseme atmak istiyorum
Soğudum ve kalp hastalığına yakalandım
Senden sonra çehrem de değişti
Gelmen olmaksızın düzeleceğini de sanmıyorum, bi' yandan

Senin oyunculuğunu yılın kazananı seçtim
Ayakta da alkışladım
Belki de arkandan doya doya ağlasaydım
Hiçbir şeyim kalmazdı

Gel bir tokat aşket
Sana da iyi gelir, hem

Böylece sana rastlamak değil de
Senden kaçmak yeni gayem olur
Bi' ihtimal

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder