6.24.2010

Peçeteye İhtiyacım Var

Duygularım dönüp dolaşıyor, eğlence sürüşü istiyorum.

Asla azlamasına izin verecek değilim. Daha fazlası, ta ki patlayana dek. Bu hep  tanıdığım bir hissiyat aslında.

Küçük öpüşlerle havada uçuyorum. Bana istediğim zaman istediğim yerde sahip olabilirim. İhtiyacım olduğunda da hep buradayım.

Duygularım dönüp dolaşıyor. Eğlence sürüşü, kendimle. Yıldızlar bir avuç ileride. Aşkım cennet menşei, doğduğum günden beri.

Hayatım, üstelik tüm ederi bir dokunuş, itiraf etmeliyim sıcak yüzünden soyunasım geliyor. Oğlum daha çoğu asla yeterli değildir.

Kimse, bu koca dünyada, kendi gözümdeki yerimi dolduramaz. Her zaman ben ve ben. Kendimi başka herkesten daha iyi ıslatabilirim. Zembille inmiş gibi.

Yine de fiskiyleri tenzih etmiyor değilim.

Sonra da kendime sarılır uyurum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder