6.30.2010

Samimi Olmayan Yürüyüş

Aslında yazılacak bi' sürü şey birikti, sırf buraya da değil üstelik, günlük açtım günler geçti yazmıyorum hiçbir şey zira fırsatım olmuyor.

Onur Yürüyüşü yapılmış, galiba geçen pazar, fotoğraflar Facebook'a yeni yükleniyor, herkes bi' güzel çıkmış bi' güzel çıkmış. Ben malum İzmir'deyim gerçi İstanbul'da da olsam katılmazdım. Zira sırf sesleri çok çıkıyor diye bütün eşcinselleri ya da artık kimi temsil ettiklerini düşünüyorlarsa savunma çabası içinde olan yurdum eşcinsel örgütlerini samimi bulmuyorum.

Olay daha çok bir müsamere tarzında. Cumhuriyet Bayramı programı bayıklığında, sadece daha renkli. Şüphesiz insanlar eğleniyorlar ve pek çoğu için bir boy gösterme fırsatı yürüyüş ama işlevi nedir?

Ayrıca neden bir işlevi olsun ki? Yani olduğun kişiden onur duyarak yılda sadece bir kez yürüyorsan İstiklal'de, yürüme zaten.

Hem, hiçbir bakan ya da benzeri merci çıkıp da konuyla ilgili iyi ya da kötü fikir beyan etti mi? Ben duymadım, varsa haber verin.

Hayır eğer tepki yoksa, üzülerek belirtmeliyim ki o bir sürü kalabalık eden insan yok sayılmışlar.

1 yorum: