10.18.2009

18.10.09 - Maltepe



Kesinlikle uzun süredir geçirdiğim en müthiş gündü!

Tanrı'm! Maltepe'yi seviyorum yahu ben. İzmirimsi.

Sanırım Esra Ablam orada olduğundan.

Kısır yedik, nargile içtim - ev yapımı -, Sims oynadım.

Aile tarihiyle ilgili önceki kuşağın hatırlanmayan detaylarını su yüzüne çıkarmak gibisi yok.

Dönüşte de trende esrar içen iki çocuk gördük.

Bu pek İzmirimsi değildi belki...

Bugün bir de çok sevdiğim Sims karakterim Samantha öldü ve bir de Edith doğdu. Zeynep ve Josh'ın çocuğu.

Pek çok insan biliyor, şu günlerde deli gibi özlemler içerisindeyim ve böyle bir zamanda İzmir'deyken Zeynep'le beraber yarattığımız bir Sim'i, onun Sim'ini görmek çok hoş oldu. Fotoğrafını koyuyorum aşağıya.

Yarın da okul var işte. Orası da İzmir gibi olsa başka ne isterim?

2 yorum:

  1. ay bunu anneme söylemem lazım.
    sims falan da olsa çok sevinir eminim.
    yalnız josh hakkında bilgilenmem lazım, yedi sülalesini soracaktır.
    annelik işte.

    YanıtlaSil
  2. Kaynananın fotoğrafı bile var Facebook'ta =D Mariah da görümcen hatta. Bi' de Pomme var, Mariah'ın ikizi.

    YanıtlaSil