10.21.2010

Yanlış Yaptığım Tek Şey Mudanya Krallığı'nda Fazla Kalmaktı

Seni o kadar sıkı düşüneceğim ki burnum kanayacak
Âdemoğlu tamahkardır bazen ederler bazen etmezler gerekli yardımı
Benden gelen kan senin yüzünü ana sütü beyazına boyayacak
Daha önce sana uzatabileceğim tüm peçeteleri tüketmemiş olsaydın
Yoğunluğu şüphe götürmeyecek kadar sabit başka sıvılar için
Bu sefer pamuğa şükretmeyecektin Belki de
İstediğini söyle hepsini daha evvel duymuş olacağım
Üzgünsün biliyorum Ben de öyleyim
Eskiden sahip olmadığım bir şey taşımıyorum ceplerimde
Gülüyorum ya zira işler şimdi enteresanlaşmaya başladı
Ben senin ancak parçasını görebildiğin bir şehirde büyüdüm
Yine de şurada olabilmek için bir koyu yüzmem gerekti
Ki ben hiç koyu taraftarı olamadım civarımın
Lakin hep geri dönebilirsin mamafih eskisi gibi gelemezsin
Geçen gece seni tanıyordum Bu gece tanımıyorum
Bana göstereceğin yeni bir şeyin yok
Görüşürüz madem

1 yorum: