7.01.2010

BDSM

Benim varlığımı umursamadığın bir kainatta yaşamanın ölü olmaktan zerre farkı yok.
Kendimi bir şekilde senin üzerinden tanımlama çabalayışım itmişti seni gitmeye ya hani, göçüşünden bu yana öyle alıştım ki sensiz, senin ardında kalan olmaya, eğer bunu görebiliyorsan bir yerlerden gözün çok daha fena korkuyor olmalı.
Yokluğunun yüzüme yüzüme yansıdığı boşlukta yaşamanın tenekenin içinde yankılanan su damlalarından aşağı kalır yanı yok. İstememe rağmen bundan kurtulamıyor olmamın tek sebebi ise benden güçlü, her şey olman.

We said 'Let go' but I kept on hanging on
Inside I know it's over, you're really gone
It's killing me 'cause there ain't nothing that I can do
Baby, I stay in love with you(1)*

Seni düşünmeden bir gün geçirmek, sonsuzluğun içinde doğmamış olmanın dik alası. Görülmesi lazım olanı, senin de dahil olduğun pisuvarın tamamını etüt ettim.
Kalbim kendisini yok etmeye ramak bırakan bir dolu 'şey' ile cebelleşiyor öte yandan.

Ne me laisses pas me guérir de toi
Ni des doutes que j'endure
Ne m'enlève surtout pas
Ma blessure(2)**

...

Benim ölümümü umursamadığın bir kainatta ölmek gömülmeme imkan vermeyecek, biliyorum.

Because Johnny, I made a mistake. Huge one. Et cette affaire est aimable comme une porte du prison.(3)




(1) ''Boş verelim gitsin'' dedik ama ben orada kaldım
İçten içe bittiğini biliyorum, sen gerçekten gittin
Yapabileceğim hiçbir şeyin olmayışı beni öldürüyor
Hayatım ben hala sana aşığım

(2)Senden arınmama izin verme
Ne de katlandığım şüphelerimden
İyileştirme
Yaramı

(3)Çünkü Johnny, ben bir hata yaptım. Büyük bir hata. Ve bu durum mahkeme duvarı kadar sevimli.

*Mariah Carey - I Stay In Love
** Patrica Kaas - Ma Blessure

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder