6.09.2010

Zamir: Ler

Bir randevudan fazlasını istemekten çekinen... çekinenlerle dolu etrafım. Vermediklerimi alabilmek için ne olursa yapacaklar.
Vermeyip de sana sakladıklarım.
Rakamlarının sağındaki sıfırları umurumda değil bu... bunların
Olan bi' sensin
Evet, doğru bi' sen

'Senden ses çıkmaması'na bıraktığım mesajlarla taşıyorum. Gün içinde birlikte oldukların, gördüklerin var.
Ve ben sen geri dön diye bekliyorum.
Dünya ekseni, ana haber bülteni bihaber olsam da kime ne
Bana olan bi' sensin

Senden geri kalanı evrenin, bir çok... bir çokları için yokum
Ama seninle bir yastık olsak
Olacağım bi' sensin
Evet doğru, bi' sensin

Lakin

Tu as tous les défauts que j'aime
Et des qualités bien cachées
Tu es un homme, et moi, je t'aime
Et ça ne peux pas s'expliquer

Car homme
Tu n'es qu'un homme
Comme les autres
Je le sais

Et comme
Tu es mon homme
Je te pardonne

Et toi
Jamais(1)*




(1)Sevdiğim tüm hatalara sahipsin
Ve iyi gizlenmiş bir kaliten var
Sen bir erkeksin, ve ben, seni seviyorum
Ve bu, açıklanamaz

Zira herif
Sen sadece bir erkeksin
Diğerleri gibi
Biliyorum

Ve sen
Benim erkeğim olduğundan
Seni affediyorum

Sense
Asla

* Toi Jamais - Sylvie Vartan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder