4.02.2010

Johnny

Beni tasalandırdığını sanma
Gün ve gece seni düşünsem de
Zor biliyorum ama düşünebildiğimi varsayasın sen
Varsın öyle olsun diye buyurmuşum mesela ben.

Neyse.

Sen, ne zaman beni düşünmek yüzünden tasalanacaksın?
Sen, kim uyanıyorsa benim sükut-u hayalimin üzerinde artık.

Beni tasalandırdığını sanma
Gece uyanırsan eğer, hani bir kez daha şehvetinden değil de
Ben seni rahatsız ettiğimdendir
Derim ben hani.
Sesini de açsan televizyonun bir ''tık''
Hayatın değişsin istesen de bir 'tık

Sen, uyanırsın sabahları hep benim sükut-u hayalimin üzerinde.
İki kişinin yattığı yatağın çarşafı bu kadar mı bozulmadan korur kendini
Her gece hem de.

Johnny, sen bir melek değilsin.
Aramızda ne değişecek ki?
Adam olan adam her daim bilir kendi etrafında toplamayı
Tüm dünya erkeklerini söylesinler diye ona övgü dizelerini.

Ve o erkekler bunu yaptıkları sürece unutulmaya hızlıca mahkum edileceklerdir ya
Hiçbiriniz melek değilsiniz vesselam.

Johnny! Johnny! Biraz daha nazik olaydın...
Johnny, hani ben, Dünya, doğduğundan kelli
Her bir ademin senden bir kez özür dilemesi gerekecekti belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder