12.04.2009

Ego*

E-ee Deena ben sonra ona dedim ki. Şey dedim bak:

''E-ee hayatım nasılsın? Biliyorsun kısa kesmeliyim. Bazı insanlar doğarlar malum, ben kendimin yaratıldığını düşünmeyi seviyorum. Evet evet, özel bir istek üzerine. Yani, senden daha özel kim olabilir ki? Benden sonra tabi...

Bu arada, artık ebiliriz hadi kaybolalım birlikte. Bir yerlerden izin almana gerek yok ben izin veriyorum nasılsa. Aslına bakarsan nasıl hissettiğini göstermeni istiyorum. Şanslı görüyorum kendimi, ne de olsa mevzu ciddi.

Neden? Erm... Zaten anahtarın var yani bunun için ama ihtiyacın olmaz ona. Daha çok doğrudan açıp göstersen iyi olur. İçinde olduğunu bilmediğin sırları bile şüphesiz. Yalan söylemene gerek yok.

Tabi biliyorum, çokvahşiçoksığmazçokazılı, ama böyle konuşmanın tek sebebi geri alabileceğini biliyor olman.

Normalde çok mütevaziyimdir, Zeynep bilir, lakin şu an bir tercih yapmıyorum. Benimle yaşayabilirsin ya da mavinin derinliklerinde... Yok, dur, hüzün diyecektim ben. Üzüntülerdolusu bensizlik yani, evet. Hı-hı haklısın bazıları buna kendini beğenmişlik diyor ben mevzu bahis olduğumda daha çok kendini bilmişlikten bu. Sen sonra kendin karar verirsin tabi, benim neyle çalıştığımı keşfettiğinde.

Tabi biliyorum, çokböyleyürüyorumçokböylekonuşuyorum çünkü hepsini geri alabilirim, dürüstlük neymiş, onu sonra konuşalım.

Çok büyük ama, kabul etmelisin. Ben de bu konuda şirret olduğumu kabul etmeliyim. Ama piyanoya cidden gerek yok, söyleyeceğim dersem acapella da söylerim.,,

Hı-hı evet, valla bunları dedim.


*Beyoncé'yi seviyoruz tabi.

2 yorum:

  1. normalde seni çok severim, sen bilirsin.
    anormal durumlarda daha fazla. ama yok, bunu bilmemelisin.

    YanıtlaSil
  2. Canlının kendini bilmesinden daha güzel var mı ki

    YanıtlaSil