6.04.2010

Baş Baş

Birilerini kaybeden herkes için yazıyorum
Arkada havalanan uçak sesleri var
Kardeşler, kız kardeşler ve ebeveyn kaybedenler için
Yüz yüze olsaydınız söyleyecek ne çok lafınız var, değil mi
Elveda demenin ağırlığının mevcudiyeti kadar kesin, keskin
Oyuncak ayıların kulaklarını hepimiz ıslattık bir zamanlar
Daha iyi bir yerde olduklarından emin olsa dahi
Geride, burada olmalarını diliyoruz birlikte
Birilerini kaybeden herkese yazıyorum
Anneanneler kaybeden
Sarkan kollarıyla oynama şansına erişemeden
Ellerinde küreklerle Johnny Doelar gömenler için
Arkada yadsınamayan 'Strong Enough' tınıları var
Çarşamba akşamlarının sıradanlığı
Ve cuma akşamlarının ışığında
Akla gelmeyen hayaletler tarafından
Perşembe sabahları buruklaşanlar için
Bilmiyorduk değil mi baş baş diyememenin
Bu denli acıtabileceğini
Zaman akıp geçtikçe
Acıların sızlamadan üzeceğini

Çocuk gibi diliyorum şu anda
Ayrılığın nasıl bir şey olduğunu öğretmeseydin bana
Burada olup yükselişimi, tekrar eski yerimde oturduğumu
Görebilseydin
Ve bu haftasonunu birlikte geçirebilseydik
Diye

Daha tiz bir sesle söylüyorum bu kez
Birilerini kaybeden herkes için yazıyorum
Herkes için yazıyorum
Sanırım biri çıkıp çığırmalı
Henüz canlıyken
Avutmak için
Birbirimize görüşebileceğimiz
Görüşürüz imkanları yaratmalıyız
Başımızı gökten yere eğmemek suretiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder