5.17.2010

Melahat

Onu tanımak istiyorum. Garip olabilir ama buna ihtiyacım var. Nasıl biri olduğunu öğrenmek istiyorum. Neye nasıl tepki verir? Yolu benimle nasıl kesişti?
Onu görmek istiyorum. Hatta görmekten ziyade izlemek istiyorum. Normal olmayabilir bu istek ama merak işte.
Saçı aslında ne renk? Cildi nasıl?
Oturalım bana anlatsın istiyorum. Ona kızmadığımı o benim yerime tamamen yerleşmeden önce dillendirmek istiyorum.
Tanımak istiyorum, hayal olmaktan çıkarsa daha iyi olacakmış gibi geliyor her şey. Sanki her şey iyi olabilirmiş gibi tekrar.
Kaç yaşında?
Nasıl bir odada sevişiyorsunuz? Yatak büyük mü acaba?
Ona aşktan bahsederken, biliyorum bahsediyorsundur, evli olduğunu bilmesine rağmen inanıyor mu acaba sana?

Beni tanımak istemiyor mu? ''Çocuklarımın annesi'' tanımı yetmiş mi ona?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder