5.25.2010

Can't Get You Out Of My Head... Or My Facebook

İki gündür, ya da üç... Hadi bir hafta diyelim, sebepsiz bir salaklıktan dolayı, bazılarının bunu mutluluk olarak adlandırdığını duydum, tek bir kelimenin çıktığı yok elimden.

Üstelik en yakınım kisvesinin İstanbul temsilcilerinin uyurken fotoğraflarımı çekip beni tehdit ediyor olmalarının gerçekliğiyle hayatımı idame ettiriyorum.

İlanen duyurulur, uyurken rahat davranan bir insanım. Dik oturmuyorum ve yüz kaslarım rahatlamış oluyorlar. Eğer beni uyurken görebilecek kadar şanslıysanız bunu belgelemeye çalışmak bulup da bunamaktır. Şam'da kayısı aramaktır.

Üstelik, tıpkı Baturay'ın bu gece babasına dediği gibi parasızlıkla adam terbiye edilseydi Hindistan adab-ı muaşeretin anavatanı olurdu ve İngiliz Beyefendisi tanımı yerine Afrika Beyefendisi denirdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder