4.26.2010

26.04.10 - Nous / Biz

Tu te souviens? Nous pouvions toucher aux étoiles, nous... 
Nous!
Nous?

Acaba fırsatım olacak mı söylemek için? Sonrasında bana ne olduğunu anlatabilecek miyim bi' gün? Sana ne olduğunu merak etmeyeceğim, söz. İstediğim bir kez daha ''Sen şunu yaptın, ben bunu yaptım.,, kavgası etmek değil. Söylediklerimi ileride aleyhime kullanmayacağını bilerek ya da buna inanarak kıvırmadan tüm olanları anlatmak istiyorum sana. Herkesin el atmasına izin vermediğimi, sadece o zaman onları engellemekten aciz olduğumu açıklayabilecek miyim hiç?
Giderken beni en son öptüğün yerin iki adım ötesinde oturuyorum. Apartman merdiveni. Anahtarım yok, anneannem gelsin diye bekliyorum. Sahi bak, biz bir gün ayrılsak da sen anneannemi ziyaret edecektin hep. Belki de gelmelisin ha?
Böyle işte. Aslında bunlar merdivende oturan çocuğun düşünceleri olarak kayda geçmemeli. Seni özlerken bir yandan da anneannemin sesini duyuyorum şu anda, geliyorlar. Son bir soru, bizi birleştirdiğin simgeyi hatırlıyor musun? O geldi aklıma, defterime de çizdim hatta.

İyi ol.

Samimiyetle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder