12.27.2009

27.12.09 - Kanun

Ermm... Bir yıl daha biterken deliler gibi tombala oynamakla o kadar meşgul olacağım ki söyleyeceklerimi bugünden, hazır fırsatım varken söylemek istiyorum. Sanırım. Başka şeyler de var.

Tüm fanilerin yaklaşmakta olan yeni yıllarını kutluyoruz. Bizden* kastım ben ve Deena şüphesiz. Umarım herkes için güzel bi' yıl olur.

Tabi bi' de söylemek istenen bu güzel dileklerden biraz daha 'bittersweet' sözlerimiz var. 

Bunları pek çok insanın ağzından dile getiriyor olmaktan gurur duyuyoruz.

Çimin daha da yeşil olabileceğini farz edip 'Artık ona ihtiyacım yok.' dediğin zaman kedi otu da geviş getirsen tatmin olmayacaksın hayatım. 

Bu kadar. Oh be. 

Ha biz bunu kime mi yazdık? Tabi ki Semiramis Pekkan'a.**

XX




*Acaba şizofren miyiz diye düşündük geçen Deena'yla ama sonra fark ettik ki şizofren olsak bunu bilemezdik.
**Serbest çağrışım. 

2 yorum:

  1. eee... sana da iyi yıllar :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederiz efen'im =)

    Ah, bi' de bence gmail'ini kontrol etmelisin.

    YanıtlaSil